شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

در پی انتشار مطلبی در صفحه 23 روزنامه همشهری مورخ 18/12/88با عنوان توصیه‌های بهداشتی برای مسافران نوروزی که در آن تصویری از تابلوی رستوران چهارفصل درج شده بود،

مالک یک رستوران موسوم‌به‌چهارفصل با ارسال جوابیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه رستوران چهارفصل با قدمتی بیش از 70 سال در جاده تهران – چالوس (محور کندوان – منطقه ولی‌آباد) از حسن شهرت مناسبی برخوردار است، قطعا در فاصله کوتاهی که تا تعطیلات نوروزی باقی‌مانده، این کار ذهنیتی منفی در خواننده و مخاطب به جا خواهد گذاشت.

از آنجایی که روزنامه پرتیراژ و پر مخاطب همشهری، یک روزنامه تاثیر‌گذار در بین نشریات و روزنامه‌های موجود جامعه محسوب می‌شود، درج و چاپ اینگونه موارد در روزنامه موجب خسارت خواهد بود.

قطعا استحضار دارید که کار و کسب رستوران‌ها و سایر اماکن مشابه در جاده چالوس ودیگر مناطق شمالی، فصلی و موقت است و کاسبین آن منطقه چشم امیدشان به تعطیلات نوروزی و تابستان است تا بتوانند از پس هزینه‌ها و مخارج سنگینی که بر عهده شان است برآیند.

علی ای‌حال بنده به‌عنوان مالک آن رستوران به شما دوستان خوب و محترم پیشنهاد می‌کنم هر زمان مایلید به رستوران چهار فصل تشریف بیاورید و از نزدیک شاهد کیفیت غذای ‌رستوران‌باشید.

فرزاد طالبی

کد خبر 103360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تغذیه و آشپزی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز